Rromânia


12337694051

Azi cand veneam de la ţară, am avut ghinionul să se mai suie in microbuz şi câţiva coloraţi. Nu am prea mari probleme cu ei, dar unii chiar îs nesimţiti. Cel putin ăştia vorbeau în gura mare fără nici o problemă. Ce conta că mai era lume care era obosită sau nu avea chef sa aude ţipete şi înjurături. 3 coloraţi erau în faţă şi 1 în spate. Cel din spate vorbea în gura cu mare cu cel din faţă. Mai înjurau oleacă .. deh, ca doar suntem în România. Da ştiu sigur că am râs cu lacrimi la o conversaţie dintre cei doi:

– Bă, da-mi şi mie oleacă telefonul tau sa îmi bag cartela să sun.

– Da n`ai şi tu telefon?

– Ba da wă,dar mi s-o stricat.

– Bine, hai că ţi-l dau.

Stă el să bage cartela si constată că nu merge

Ce dracu are mă?!

– Ţi s-o stricat cartela.

– Cum să se strice mă, că o am de 1 lună.

– E stricată, ce să faci.

– Da mă duc la ăia de la Orange şi le sparg capurile

Cât am putut să rad =)) Oricum, au fost mult multe faze, dar e cam greu să le povesteşti 😀

semnatura

  1. august 5, 2009 la 19:39

    lol xD deci asta e ceva de genul ‘mi-am rupt tricoul asa ca ma duc inapoi la magazin si ‘le sparg capurile” ? xD some people fail just too hard ^_^

  2. august 6, 2009 la 04:24

    @Mara cam asa ceva :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu