Prima pagină > blogosfera > Blogurile pe care le frecventez des

Blogurile pe care le frecventez des


M-am gândit să scriu ce bloguri citesc eu. Desigur ca nu o să scriu despre un blog pe care am intrat o singură dată, ci doar despre alea care le citesc în fiecare zi. Astăzi vreau să încep cu A.G.M DINAMO. E un blog despre DINAMO, dar autorul mai abordează şi alte subiecte cum ar fi „bloggerii virgini”. Exemple aici şi aici. Chiar daca uneori are articole lungi, tot le citesc pentru că sunt de calitate. Încă ceva .. AGM nu şi-a schimbat niciodată designul de când îl are şi nici hostul :D. Încă ceva.. din nou 😀 Dacă vă uitaţi la nume o să credeţi ca scrie numai despre DINAMO, dar nu e adevărat. Scrie despre mai multe lucruri 😉 Eu vă recomand să intraţi pe blogul lui pentru că aveţi ce citi 😉 Bafta 😀

  1. iulie 9, 2009 la 08:34

    =))Esti de coma,zau asa!#-O…De ce nu intelegi ca vreau pe cat posibil sa nu afle si altii despre mine decat intamplator,fara ajutorul altcuiva?:-j

    Trebuie neaparat sa te cinstesc in curand.Chiar daca esti minor,tot trebuie sa bem o bere impreuna;)Sper sa ne intalnim prin august cand voi avea mai mult timp de iesit prin oras,din diverse motive…

    Te :* si te rog eu,pe viitor,fara reclama:-t:))

  2. iulie 9, 2009 la 08:45

    @AGM: poate un suc :)) da nu e reclama 😀 Pai daca meriti.. de ce sa nu afle lumea de tine? 😕

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu